http://es.123rf.com/clipart-vector/arco_iris.html

Translate

miércoles, 12 de diciembre de 2012

L'eix de les nostres vides... (IDENTITAT I TERRITORI)




1.   Què entenem per entorn familiar? 

-          Són les persones que sempre formaran part de la nostra vida, passi el que passi. UNIÓ 
-          Sempre ens donaran suport en qualsevol situació. SUPORT
-          Amb els que sempre compartirem diverses experiències. EXPERIÈNCIES 
-          Sempre farán el que sigui per nosaltres, intentant posant-se en la nostra pell. EMPATIA 
-          No hi haurà mai una estima major que la que ells ens donen. ESTIMA 
-          Malgrat tot, només volen el teu bé. BÉ 

2.   VIDEO 

Com heu pogut observar aquest recopilatori d’imatges i vídeos mostra el que volem fer-vos sentir en aquesta exposició que és la unió que mantenim amb la nostra familia des de petites fins ara i que ens forma i ens fa ser com som a dies d’ara.
I per què t’ha format a tú com a persona? 

3.   PER QUE ENS HA FORMAT COM A PERSONES

Andrea R: Des de sempre he pensat que encara que a l’escola t’ensenyin uns valors mai es podran comparar amb aquells que t’aporten els teus pares, i que et fan créixer i ser com ets a dies d’ara. A més a més, m’han ensenyat a superar-me dia a dia, sent més forta,  aconseguint sempre els meus objectius fixats.
I a més dir, que encara que no hagi pogut tenir un germà, la complicitat que tinc amb la meva cosina és com l’estima que mai he tingut.

Andrea P:  La meva família sempre m’ha fet veure la importància que té el estar tots junts,  mai m’han fet perdre la il·lusió per les coses que moltes persones han anat deixant de costat a mesura que creixien. Què gràcies a aquestes petites coses,  m’han fet entendre que s’ha de ser constant per allò que vols aconseguir.
A més de poder tenir la sort de que estic segura que passi el que passi ells sempre em recolzaran i estaran al meu costat.

4.   CONCLUSIÓ  

Dir que, gràcies a la nostra família som com som, amb la nostra pròpia personalitat. 

Andrea Rodríguez:
-          Amigable
-          Alegre
-          Tímida
-          Endreçada
-          Sensible
-          Extrovertida
-          Tendre
-          Senzilla

Andrea Perona:
-          Enamoradissa
-          Bromista
-          Dolça
-          Respectuosa
-          Optimista
-          Responsable
-          Forta
-          I FELIÇ

Per a finalitzar l'exposició el que esperem és que us hagi arribat com a nosaltres ens ha passat al realitzar el treball. I el que os volem aportar es que si avui veieu algun membre pròxim de la vostra família li digueu tot el que l'estimeu. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario